ماندگاری تزریق چربی زیر چشم + ۱۰ مزیت

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم موضوع مورد بحث در این مقاله است. تزریق چربی به زیر چشم در کلینیک دکتر لاغری از ماندگاری بالاتری نسبت به سایر کلینیک‌ها برخوردار است. هنگامی که شما می‌خواهید یک عمل زیبایی را انجام دهید به برخی از فاکتورها توجه می‌کنید یکی از مهمترین فاکتورهایی که ممکن است هنگام انجام عمل زیبایی مانند تزریق چربی زیر چشم به آن توجه کنید این است که این تزریق چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

دلیل اهمیت این موضوع بسیار زیاد می‌باشد تا آن جایی که بسیاری از عمل‌های زیبایی به دلیل آن که دارای ماندگاری و دوام بالایی می‌باشد باعث شده است که محبوبیت خود را از دست بدهند و به مرور زمان و رفته رفته از بین عمل‌های زیبایی مناسب حذف شوند در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با تزریق چربی و اینکه این عمل زیبایی تا چه اندازه ماندگاری دارد صحبت کنیم.
قبل از آنکه بخواهیم در رابطه با ماندگاری تزریق چربی زیر چشم صحبت کنیم بهتر است ابتدا شما را با دلیل انجام این عمل زیبایی و اینکه به چه صورت انجام می‌شود آشنا کنیم و سپس به بررسی ماندگاری آن خواهیم پرداخت در پاسخ به اولین سوال اینکه چرا عده‌ای از افراد به زیر چشم چربی تزریق می‌کنند این است که دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است به مرور شما در زیر چشم شما که یک نقطه بسیار حساسی می‌باشد برخی از مشکلات ایجاد شود و این مشکلات نیز می‌تواند اکتسابی و یا مادرزادی باشد.
اما دو دلیل عمده‌ای که باعث می‌شود افراد زیر چشمشان چربی تزریق کنند این است که یا زیر چشمشان به مرور زمان چروک شده است یا اینکه در زیر چشم آنها سیاهی ایجاد شده است و این دو امر موجب اختلال در زیبایی آن ها شده و با تزریق چربی این مشکل را حل می‌کنند و علاوه بر آن که از تزریق چربی در تهران به دلایلی که ذکر کردیم استفاده می نمایند به دلیل مزایای بسیار بالایی که تزریق چربی دارد.
دوام تزریق چربی زیر چشم
دوام تزریق چربی زیر چشم
از این عمل زیبایی بهره می‌گیرند که در ادامه در رابطه با مزایای آن بیشتر صحبت خواهیم نمود اما در رابطه با چگونگی انجام تزریق چربی زیر چشم باید گفت تزریق چربی زیر چشم به خصوص تزریق چربی بایوفت که از دستگاه‌های پیشرفته ای در آن استفاده می شود در سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول استخراج و برداشت چربی می باشد که چربی را از نواحی که چربی در آن تجمع یافته است مانند شکم پهلو زیر شکم و غیره برداشت می‌کنند پس از آنکه چربی را برداشت کردند.
با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته مورد تصفیه و بررسی قرار می‌دهند و در نهایت چربی را در زیر چشم تزریق میکنند نکته ای که جالب توجه می باشد این است که در گذشته برای تزریق چربی از دستگاه‌های مخصوصی استفاده نمی شد و تمامی مراحل به طور سنتی انجام میشد اما امروزه به لطف روش بایوفت تمامی مراحل با دستگاه های پیشرفته انجام شده و لذا امکان بروز خطا اصلاً وجود نخواهد شد به خصوص اینکه زیر چشم یک منطقه حساسی می باشد و لازم است نهایت دقت کامل را برای آن به خرج داد تا آسیبی به آن وارد نشود.
بیشتر بخوانید:  محل های تزریق چربی در صورت

ماندگاری بالا از مزایای تزریق چربی زیر چشم

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم چقدر است

تا قبل از دهه ۷۰ و حتی تا دهه ۸۰ خورشیدی در ایران کمتر کسی برای تزریق چربی اقدام میکرد و از این کار بعنوان یک امر غیر قابل قبول یاد می‌شد. اصلا فضای جامعه کشش این کار را نداشت. اما بعد از آن با بیشتر شدن متخصصان این امر و خدمات دهی گسترده و وجود فضای مجازی ترقیب مردم بیشتر شد و از مزایای آن باخبر شدند. در ادامه با مزایای تزریق چربی زیر چشم بیشتر آشنا می شوید.

  • زیبایی بیشتر
  • از بین بردن چین و چروک
  • از بین بردن لکه ها و سیاهی های زیر چشم
  • بدون درد و سوزش
  • انجام سریع
  • بدون عوارض تزریق چربی
  • دوام زیاد
  • طبیعی میباشد
  • از مواد شیمیاییو مصنوعی استفاده نمیشود
  • هزینه مناسب

    ماندگاری تزریق چربی زیر چشم
    ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم چقدر ماندگاری دارد ؟

حال که با مزایای بیش از اندازه عمل زیبایی تزریق چربی و همچنین چگونگی انجام آن آشنا شدید بهتر است به اصلی ترین مسئله‌ای که محل بحث ما بود بپردازیم و اینکه تزریق چربی شما تا چه اندازه ماندگاری دارد؟
بسته به اینکه پزشک شما تا چه حد مهارت داشته باشد در دوام و ماندگاری تزریق چربی شما تاثیر دارد به طور کلی می توان گفت پزشک متخصص شما تمام عامل ماندگاری تزریق چربی به دست و و صورت نمی‌باشد.
اما نقش عمده‌ای در آن دارد به طوری که اگر چربی را به درستی استخراج نکند امکان اینکه به بافت چربی آسیب وارد نماید وجود دارد و در نهایت دوام چربی کم خواهد شد؛ لذا توصیه می‌شود قبل از هر کاری در انتخاب پزشک تان دقت داشته باشید اما به طور کلی و به صورت نتیجه باید گفت تزریق چربی یکی از عمل‌های زیبایی می‌باشد که دارای دوام بسیار بالایی بوده به طوری که می‌توان گفت که یک عمل زیبایی دائمی می‌باشد.
چرا که حتی پس از آن که سالیان سال از تزریق چربی زیر چشم شما بگذرد تنها ۳۰ درصد چربی تزریق شده از بین خواهد رفت و ۷۰ درصد آن باقی خواهد ماند که شما با تزریق مجدد و یا به عبارت دیگر ترمیم می توانید این ۳۰ درصد از دست رفته را مجدداً به دست بیاورید این در حالی است که در سایر عمل های زیبایی از قبیل ژل چنین پوئن مثبتی وجود ندارد و دلیل تفاوت این است که در تزریق چربی از آنجایی که از چربی بدن خود فرد استفاده می شود و کاملاً طبیعی می باشد نتایج علاوه بر آنکه طبیعی می باشد.
به طور دائمی خواهد بود در حالی که در تزریق ژل به دلیل آنکه از مواد مصنوعی استفاده می شود نه تنها نتایج طبیعی نیست بلکه پس از مدتی تمامی نتایج از بین خواهد رفت و دوام و ماندگاری لازم را نخواهد داشت.

نتیجه گیری

در پایان بهتر است به عنوان جمع‌بندی مطالبی که گفتیم به این نکته اشاره نماییم که تزریق چربی زیر چشم امروزه به عنوان یکی از بهترین عمل‌های زیبایی موجود می‌باشد که شما با آن به راحتی می‌توانید مشکلاتی که در مطالب قبل به آن اشاره نمودیم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت دائمی حل نماید دلیل اینکه تزریق چربی به صورت نسبت به سایر عمل‌های زیبایی مانند تزریق فیلر یا ژل محبوبیت یافته است.
بیشتر بخوانید:  زاویه سازی صورت با چربی چگونه انجام می‌شود؟
همین عنصر ماندگاری و دوام آن می‌باشد چرا که افراد با یک بار انجام برای همیشه از شر مشکلاتی که ممکن است برای زیر چشمشان ایجاد شود راحت شده و لازم نیست که دائماً آن را ترمیم کنند علاوه بر آن این که نتایج آن دائمی می‌باشد هزینه‌های کمتری را نیز برای افراد خواهد داشت.
  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    19 پاسخ

    1. وقتتون بخیر. من میخوام تزریق انجام بدم اما میخوام دوره نقاهتش در حد یکی دو روز باشه ..چون اصلا نمیتونم از محل کارم اجازه بگیرم..کدوم روش رو پیشنهاد می کنید برای جوانسازی پوستم؟

      1. اصولا تزریق چربی یک دوره نقاهت دو روزه اولیه و ۲ هفته بلند مدت دارد؛ ۲ روز اول نیاز به استراحت در منزل دارد پس شما می‌توانید بدون نگرانی اقدام کنید.

    2. عاشور:
      سلام ووقت بخیر

      ۱_برای پر کردن خط خنده ژل خوب معرفی میفرمایید
      ۲_قصد تزریق ژل برای گونه دارم ،ژل خوبه یا چربی؟
      ۳_ ایا تزریق ژل لب .گونه.خط خنده ازیه نوع ژل استفاده میشه؟
      منظورم اینه از ژلی که برا لب استفاده میکنن ایا برای خط خنده هم میشه استفاده کرد؟
      ۴_اگه خودم بخوام ژل رو تهیه کنم ،فرضا برای گونه،ایا موندگاری داره برای سری بعد ؟

      1. برای خط خنده بهتر است از لیفت نخ یا بوتاکس استفاده کنید.
        برای گونه تزریق چربی بهتر است در صورتی که کاندید باشید.
        برای دریافت مشاوره بیشتر ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵ تماس بگیرید.

    3. سلام،
      وقت بخیر
      من ۲۳ سالنه و مدت نه سال میشه پسوریازیس دارم و به خیلی پزشک ها مراجعه کردم ولی درمان نشدم که هیچ بلکه آلرژی شدید غذای برام پیدا شده طوریکه بجز سه یا چهار نوع غذا اصلا چیزی مثل میوه و سبزیجات و انواع خوراکی های دیگر مصرف نمیتونم.
      امکان درمان هست یا خیر ؟

    4. سلام من ژل لب روفیل کره تزریق کردم برای ترمیمش هم حتما باید از همین برند استفاده کنم یا فرقی نمیکنه؟

      1. بستگی دارد که چند وقت از تزریق شما گذشته باشد؛ اما بهتر است همین برند باشد.

    5. سلام آقای دکتر
      من الان چند روزه یک سری لکه های قرمز رنگ روی پوست دیده میشه، قبلا هم حساسیت پوستی داشتم فصل بهار ولی با توجه به اینکه الان بیماری کرونا شایع شده می ترسم دچار این بیماری شده باشم، تنگی نفس ندارم ولی سردرد دارم و حالت تهوع که البته سردردم هم یکی از آلرژی های من تو فصل بهاره. به نظرتون من الان کرونا گرفتم؟

    6. تززیق ژل لب مدل باربی همون روسی هست؟ میشه راهنمایی کنید؟ من فاصله لب بالام تا بینی ام کمه. خوب میشه؟

    7. سلام دکتر جان خسته نباشید .من هایفو انجام دادم ولی هیچ اثری نداشت.بنظرتون بهترین روش بدون جراحی چیه .من ۵۴ساله هستم

      1. با سلام؛ به چه منظور هایفو انجام دادید؟ آیا هایفو پیش ما انجام شده است؟

    8. سلام و قت بخیر . ببخشید لطفا جواب من را بدهید ممنون میشوم . من موهای سرم جز اطراف موهام کاملا ریخت سنم ۳۳ سال است دکتر گفت یک ماه بعد از کاشت جهت تحریک و رشد موها از ماینکسیدول استفاده کنم به مدت ۶ ماه و بعد کم کم مصرف را کم کنم با اینکه خوب میدانم مصرف ماینکسیدول باعث ریزش مو میشود در صورت قطع کردن به نظر شما ایا استفاده کنم یا نه ؟
      الان تقریبا یک هفته است که در حال استفاده هستم روزی یک بار . ادامه بدهم یا نه ؟
      لطفا جواب دهید تشکر

    9. سلام خسته نباشید. من سه سال پیش جای دیگه تزریق ژل لب انجام دادم و مارکش هم ژوویدرم بود. شما هم از این برند الان تزریق می کنید؟ می خوام حتما همون برند باشه ممنون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ماندگاری تزریق چربی زیر چشم + ۱۰ مزیت

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    تزریق چربی صورت قبل و بعد بایوفت بایوفت صورت بدون عوارض بایوفت چیست؟