تزریق چربی پیشانی

تزریق چربی پیشانی یکی از عمل‌های بروز و رایج است. بر خلاف سایر اعضای صورت همانند گونه، لب و چشم که برای همه افراد از نظر زیبایی، حائز اهمیت می‌باشد. متاسفانه عده ای ای از افراد به پیشانی توجه چندانی ندارند. این در حالی است که پیشانی تاثیر زیادی در زیبایی و همچنین جوانتر نشان دادن شما دارد و به همین دلیل تزریق چربی به این ناحیه پیشنهاد می‌شود.

به لحاظ آناتومیک پیشانی شما شامل ۲ بخش است:

پیشانی فوقانی و نوار سوپراوربیتال که با بینی، زاویه بینی-پیشانی را تشکیل می‌دهد. پیشانی، ناحیه ابرومیان، و ریشه بینی یا رادیکس، سه‌گانه بسیار مهمی در جراحی زیبایی بینی هستند. که زاویه بینی – پیشانی را تشکیل می‌دهند. این ارتباط شبیه تعامل بین لب بالا، کلوملا (ستونک بینی) و نوک بینی است، که با هم زاویه بینی- لب را تشکیل می‌دهند.

زیبایی پیشانی با تزریق چربی به پیشانی

عوامل زیادی ممکن است در زیبایی پیشانی شما تاثیر گذار باشد. برای مثال کهولت سن، لاغری، استرس و بی‌خوابی می‌تواند در زیبایی شما تاثیر زیادی داشته باشد و موجب چین و چروک در پیشانی شما می‌شود. در رابطه با چین و چروک‌ها در پیشانی باید گفت که این چین و چروک‌ها هرگز جذاب نیستند. آنها باعث می‌شوند که فرد نگران، پر‌تنش و پیر و …. به نظر برسد.

راه‌های مختلفی برای جوان‌سازی پیشانی وجود دارد. از جمله این روش‌های مختلف تزریق بوتاکس، بالا کشیدن یا لیفت پیشانی، لایه‌برداری شیمیایی، پروتزهای زیبایی صورت، تزریق چربی در تهران، تزریق پرکننده‌ها، لایه‌برداری و جوان‌سازی با لیزر و اصلاح عضلات پیشانی است. در بین راه‌های بیان شده بنظر میرسد تزریق چربی نسبت به سایر روش ها نوین تر میباشد و همچنین پوئن های مثبت بیشتری دارد. در ادامه به توضیح راجع به آن خواهیم پرداخت.

تزریق چربی به پیشانی

مراحل تزریق چربی به پیشانی

همانطور که میدانید تزریق چربی پیشانی به چند روش انجام می‌شود. میخواهیم شما با با روش های مختلف تزریق چربی آشنا کنیم.

  • استخراج چربی برای تزریق به پیشانی

در مرحله استخراج از یکی از نواحی بدن که از آن قسمت معمولا چربی بر میدارند که عبارت است از ران،شکم،پهلو،باسن چربی برداشته میشود.باید توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین مراحل در این عمل زیبایی همین مرحله میباشد چرا که اگر به درستی انجام نشود بافت چربی از بین خواهد روفت و آسیب های جبران ناپذیری به بار میاورداین استخراج را میتوان به سه روش انجام داد که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

اولین روش استخراج چربی به صورت دستی می‌باشد.

این روش همانطور که از نامش مشخص است یک روش قدیمی میباشد که

امروزه چندان متداول نیست(به این روش لیپوساکشن نیز میگفتند که نسبت به لیپوماتیک قدیمی تر میباشد)

در این روش برای خارج نمودن چربی آن را با حرارت بالا ذوب مینمودند که آسیب های جبران ناپذیری به دنبال داشت. به همین امروزه این روش از استخراج طرفدار زیادی ندارد.

روش دوم نانو جت میباشد.
این روش نسبت به روش استخراج دستی امروری تر میباشد روند کار در این روش به این صورت است که:
از تکنولوژی ‌های روز دنیا استفاده خواهد شد و مراحل مکش سلول‌ های چربی توسط دستگاه انجام‌ شده و سپس سلول‌ ها طبق فرآیندی خاص فرآوری و آماده استفاده خواهند شد.
در این روش پس از استخراج سلول چربی سلول‌ های بنیادی بیشتری در آن وجود دارد.

بایوفت برای تزریق چربی پیشانی

در روش بایوفت که بسیار پیشرفته و نیز امروزه رایج میباشد و بدون عوارض تزریق چربی است، ابتدا توسط دستگاه های بادی جت سلول‌ ها استخراج‌ شده و سپس فرآیند های فرآوری آن به ‌صورت پیچیده انجام خواهد شد که باعث ماندگاری بیشتر سلول ‌ها پس از عمل خواهد شد.

در روش بایوفت در مرحله فرآوری با تکنیک سلول بنیادی و استفاده از سلول های چربی در سایز نانو میتوان ماندگاری تزریق چربی به پیشانی را به چند برابر روش های دیگر رساند.

مرحله بایوفت بیشتر استفاده میشود زیرا همانطور که مشاهده نمودید خارج نمودن چربی در این مرحله دارای حساسیت زیادی میباشد که از طریق روش سوم به بهترین شکل ممکن و کمترین آسیب انجام میشود.

به این صورت که در این مرحله از آنجایی که چربی دارای خون و آب میباشد باید به تصفیه آن پرداخت لذا به کمک دستگاه سانتریفیوژ این کار را انجام داده و چربی را برای تزریق آماده میکنند.
مرحله نهایی نیز تزریق چربی به پیشانی میباشد.
در این مرحله چربی که از بدن اعم از باسن،پهلو،شکم استخراج و تصفیه شده به پیشانی شما تزریق میشود.

نکات مهم که باید بدانید

نکاتی وجود دارد که تاثیر بسزایی در هنگام تزریق چربی به پیشانی دارد. با رعایت این نکات نتیجه عمل بهتر و رضایت بخشش تر میشود که این وضعیت قبل از انجام عمل به طور جدی توسط پزشکتان مورد ازمایش واقع میشود.

به طور کلی باید گفت بعد از انجام عمل از دو تا سه هفته نیاز به مراقبت میباشد. اگر به درستی انجام نشود آن‌نتیجه مطلوب را نخواهد داشت. اگر پزشک شما دارای تخصص و مهارت کافی نباشد عمل شما نه تنها موجب زیبایی نمیشود بلکه تلفات زیادی خواهد داشت برای مثال اگر پزشک شما مرحله استخراج را به درستی انجام ندهد بافت چربی شما از بین میرود.

بیشتر بخوانید:  برای صورت تزریق چربی بهتر است یا ژل

چه کسانی تمایل به تزریق چربی به پیشانی دارند؟

  • افرادی که تمایل دارند پیشانی‌ای برجسته‌تر و حجیم‌تر داشته باشند.
  • افرادی که چین و چروک‌های عمیقی در پیشانی داشته باشند طوری که وقتی که پوست پیشانی خود را می‌کشند صاف نشود.
  • افرادی که خط اخم‌های عمیق یا چروک عمیقی بین دو ابرو دارند که باعث می‌شود چهره انها حالتی بی‌احساس پیدا کند.

هنگامی که این مشکلات با تزریق چربی پیشانی رفع شود باعث می‌شود شما جوانتر و شاداب تر و همچنین از نظر روانشناسی باید گفت که باهوش تر بنظر میرسید.

تزریق چربی پیشانی-دکتر لاغری

نکته ای که لازم است به آن توجه شود این است که تزریق چربی به دست و پیشانی فقط محدود به پیشانی نیست و شما میتوانید به سایر قسمت های صورت نیز به طور همزمان چربی استخراج شده را تزریق نمایید.
سایر اعضایی که میتوانید تزریق کنید به شرح زیر است:

  • زیبایی چانه
  • زیبایی گونه
  • پروتز لب
  • رفع چین و چروک صورت
  • از بین بردن چروک و سیاهی دور چشم
  • چاق شدن ساق پا
  • درمان خط اخم
  • درمان خط خنده و ….

همچنین میتوانید هم زمان با تزریق چربی به صورت به سایر اعضا بدن از قبیل سینه، دست و … چربی استخراج کنید تا دارای زیبایی دو چندان شوید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    11 پاسخ

    1. دوستانی که قصد تزریق چربی به پیشانی رو دارند حتما از روش بایوفت استفاده کنند. من یکسال هست که پیشانی خودم را بایوفت کردم و واقعا رضایت دارم

    2. بنظرم اشتباه نکنید و بجای تزریق چربی به پیشانی از بوتاکس استفاده کنید خیلی بهتره!

      1. تشکر از نظرتون. امکان داره تا دلیلتون رو هم بگید؟
        تزریق چربی از بدن خود شخص در روش‌های مختلف استفاده میشود و عوارض خیلی کمتری دارد!

    3. سلام عرض میکنم.من ماه دیگه مراسم ازدواجمه و برای جای فرورفتگی آکنه هام میخوام نانوفت انجام بدم، دو سه هفته بعد از تزریق ایا نتیجه میگیرم؟

    4. چربی فریز شده در یخچال از مدت اولین ساکشن تا چه مدت قابل استفاده است؟

    5. سلام عرض میکنم. عذر میخوام برای رفع خط و خطوط پیشونی، کدوم روش رو مناسب تره؟

    6. سلام بله درجه لیزر دستگاه برای پوستهای تیره فرق میکنه

    7. با عرض سلام و خسته نباشید
      من ابروهام به طرز محسوسی نامتقارن هستن یکی از اون ها دو سانت از ابروی دیگر پایین‌تره. میخواستم بدونم لیفت ابرو برای من مناسبه؟ میشه فقط اون یکی که حالت افتاده رو لیفت کرد؟(۲۲سالمه در نتیجه چروک شدیدی ندارم)

    8. سلام. من جراحی لیزیک انجام دادم. میتونم تزریق بوتاکس برای زیر چشم و اطراف چشم انجام بدم؟

    9. سلام من دیروز ساعت ۸ شب پیشانیم ودورچشم بوتاکس کردم نمیدونستم نباید قرص خورد امروز ساعت ۱۰ ویتامین D3خوردم چکارم آیا مشکلی پیش میاد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله  تزریق چربی پیشانی

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    ماندگاری بایوفت لاغری موضعی ترواسکالپ قبل و بعد تزریق ژل قبل و بعد تزریق چربی گونه