تزریق چربی زیر پوست صورت

تزریق چربی زیر پوست صورت روشی نوین برای جوانسازی. با توجه به اینکه روش‌های مختلفی برای جوان سازی و بازسازی پوست صورت و از بین بردن چین و چروک‌های آن وجود دارد. اما به دلیل مزایایی که در روش تزریق چربی وجود دارد. بیشتر افراد روش تزریق چربی زیر پوست صورت را انتخاب می‌نمایند. زیرا هنگامی که شما روش تزریق چربی صورت را انتخاب می‌کنید مواد تشکیل دهنده این چربی‌ها کاملاً طبیعی می‌باشد. بدین صورت که مقداری چربی از قسمت‌های مختلف بدن مانند نواحی اطراف شکم و ران برداشته می‌شود. به سایر نقاط بدن اعم از زیر پوست صورت تزریق خواهد شد.

با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد به دلایل مختلفی مانند افزایش سن یا عوامل ژنتیکی و مراقبت‌های نادرست از پوست صورت باعث از دست دادن زیبایی خود می‌شوند. سعی بر این دارند که بتوانند زیبایی از دست رفته خود را به دست آورد. از این رو امروزه روش‌های مختلفی برای بازسازی پوست صورت و جوانسازی آن وجود دارد. یکی از این روش‌ها تزریق چربی به زیر پوست صورت می‌باشد.

تزریق چربی زیر پوست صورت-دکتر لاغری

چرا افراد تزریق چربی زیر پوست صورت را برای خود انتخاب می کنند؟

همانطور که می‌دانید مهمترین ماده تشکیل دهنده پوست صورت که در جوانسازی پوست بسیار موثر می‌باشد. میزان کلاژن و الاستین موجود در آن می باشد. هنگامی که سن افراد بالا می رود باعث کاهش میزان تولید کلاژن و الاستین بدن می شود. از این رو مقدار حجم چربی پوست کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه باعث ایجاد چین و چروک در منافذ و بافت‌های پوستی می‌شود.

مزایای تزریق چربی به زیر پوست صورت

از طرفی دیگر با توجه به اینکه روش تزریق چربی به زیر پوست صورت از چربی خود بدن استفاده می‌شود ماندگاری بسیار بالایی را دارا خواهد بود. چربی‌های تزریق شده به سرعت به نواحی تزریق شده جذب خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه این روش کاملا طبیعی می‌باشد دیگر نیازی به تکرار درمان نخواهد داشت. از هیچ گونه ماده خارجی دیگر استفاده نخواهد شد. همچنین بعد از انجام این عمل شما کاملاً از ظاهری زیبا و طبیعی بعد از انجام عمل تزریق چربی در تهران برخوردار خواهید شد‌.

با توجه به تمام مزایای گفته شده در مورد انجام عمل تزریق کردن چربی به زیر صورت مهمترین عاملی که باعث شده است که این روش از دیگر روش های جوانسازی و بازسازی پوست ارجحیت داشته باشد، جوانسازی منافذ پوستی و محو شدن زخم‌ها و چاله‌های ناشی از جوش آکنه می‌باشد. همچنین به دلیل اینکه این روش تنها در یک جلسه انجام می‌شود در مدت زمان طولانی مقرون به صرفه خواهد بود.

تزریق چربی زیر پوست صورت

با توجه به تمام مزایای گفته شده در مورد انجام این عمل از آنجایی که امروزه مسئله اقتصادی برای افراد به عنوان یک مسئله مهم و قابل اهمیت می‌باشد. حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که هزینه تزریق چربی زیر پوست صورت چقدر خواهد بود؟

هزینه تزریق چربی زیر پوست صورت چگونه خواهد بود؟

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد هزینه تزریق چربی زیر پوست صورت توضیح دهیم، ذکر این نکته لازم است که انجام این عمل نسبت به تزریق ژل بیشتر می‌باشد. اما لازم است که بدانید ماندگاری تزریق چربی و مزایای آن نیز بیشتر خواهد بود.تزریق چربی زیر پوست صورت

از طرفی دیگر امروزه به دلیل نوسان در قیمت دارو و تجهیزات پزشکی و نمی‌توان یک مبلغ دقیقی را برای انجام عمل تزریق چربی بیان کرد اما به طور کلی هزینه تزریق چربی به زیر پوست صورت به عوامل متعدد و گوناگونی بستگی دارد.

 

مثلاً از آنجایی که امروزه عمل چربی در مراکز متعدد و گوناگونی و توسط پزشکان مختلف انجام می‌شود. و از آنجایی که هر یک از این مراکز و پزشکان دارای تعرفه های مخصوصی به خود می‌باشند. از این رو این دو عامل در هزینه پرداختی توسط شما تاثیرگذار خواهد بود. از طرفی دیگر با توجه به اینکه انجام عمل تزریق چربی به زیر پوست صورت در افراد مختلف فرق می‌کند. ممکن است برای بعضی از افراد به چندین بار تکرار نیاز داشته باشد. از این رو عامل نیز در هزینه پرداختی موثر خواهد بود. همچنین با توجه به نوع جنس پوست و چربی تزریق شده بدون عوارض تزریق چربی و استخراج شده هزینه پرداختی نیز فرق خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  آشنایی کامل با عوارض تزریق چربی مصنوعی

انجام عمل تزریق چربی زیر پوست صورت چگونه انجام خواهد شد؟

در پاسخ به این سوال که نحوه تزریق چربی زیر پوست صورت به چه شکل است می‌توان گفت امروزه با توجه به اینکه بیشتر مراکز درمانی دارای تجهیزات مخصوص به خود می‌باشند، در اکثر مواقع انجام این عمل به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام خواهد شد. اما در مواقعی که ممکن است به دلیل شدت بالای عمل مجبور به بیهوشی کامل خواهد شد.

تزریق چربی زیر پوست صورت

در اینگونه مواقع تمامی امکانات لازم را نیز فراهم خواهند کرد. در نظر داشته باشید با توجه به اینکه قبل از انجام عمل پزشک یک جلسه مشاوره با شما را خواهد داشت. تمامی نکات لازم و ضروری را برای قبل و بعد از عمل به شما بیان خواهد کرد. شما می‌توانید با انجام دادن این نکات بهترین عمل تزریق چربی به دست و صورت را برای خود به ارمغان آورید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 500 MB, حداکثر تعداد فایل: 3.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    به طور کلی در پایان می‌توان گفت امروزه انجام عمل چربی زیر پوست صورت به عنوان بهترین و برترین روش جهت جوانسازی و بازسازی پوست صورت می‌باشد که شما می‌توانید با انتخاب بهترین پزشک و کلینیک درمانی بدون هیچ گونه استرس و دغدغه‌ای این عمل زیبایی را انجام دهید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    11 پاسخ

    1. سلام
      ورم صورتتون بعد از چند روز از بین رفت؟چون من چهار روز پیش تزریق کردم و اصلا نمیتونم خودموتو اینه نگاه کنم

    2. سلام. من جراحی لیزیک انجام دادم. میتونم تزریق بوتاکس برای زیر چشم و اطراف چشم انجام بدم؟

    3. سلام صورتم ککمک های زیادی داره وپوستم هم سبزه هستش چطوری ازشراین ککمک هاخلاص بشم وپوستم هم روشنتربشه ازکرمهای ساختنی هم استفاده کردم ولی دوباره پیداشدن بیشترهم شدن

    4. سلام من یک ماه هست نانوفت انجام دادم زیر چشم چپم هنوز ورم و هاله ای از کبودی زیر چشمم مونده این نگران کننده ست
      دکترم گفته تا دو ماه بعد از تزریق خوب میشه آیا این درسته؟

    5. سلام از چه برندی برای تزریق ژل استفاده می کنین ؟ اگر امکانش هست بفرمایید

    6. سلام جناب دکتر
      آیا خودتان بررسی و معاینه میکنید که تزریق چربی زیر چشم انجام دهم یا تزریق ژل؟

    7. سلام به شما و همکاران کلینیک دکتر لاغری
      . میخواستم بدونم تزریق نانوفت چه مدت ماندگاری داره؟

    8. چربی فریز شده در یخچال از مدت اولین ساکشن تا چه مدت قابل استفاده است؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تزریق چربی زیر پوست صورت

    تلگرام دکتر لاغری

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات دکتر لاغری

    اینستاگرام دکتر لاغری

    کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر

    بایوفت چیست؟ بایوفت صورت بدون عوارض تزریق چربی صورت تزریق ژل روسی