آنچه در مورد تزریق چربی به صورت نمی دانید

همه چیز درباره تزریق چربی صورت را بدانید؛ با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد به دلیل پیری زودرس و یا دیگر مواردی دچار کاهش میزان تولید کلاژن و الاستین بدن می شود، از این رو این امر باعث می‌شود تا حجم چربی پوست کاهش یابد. در نتیجه باعث ایجاد چین و چروک در منافذ پوستی می‌شود. بنابراین امروزه روش های زیادی برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک های پوست وجود دارد. از این رو یکی از بهترین روش‌ها روش تزریق چربی می باشد. حال ممکن است مواردی در مورد تزریق چربی به صورت وجود داشته باشد که شما با آنها آشنا نباشید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با آن ها آشنا نماییم.

آنچه در مورد تزریق چربی به صورت نمی دانید

روش تزریق چربی به صورت چگونه می باشد؟

با توجه به اینکه این روش یک روش کاملاً طبیعی می‌باشد موادی تشکیل دهنده‌ی این چربی‌ها کاملا طبیعی می‌باشد. به این صورت که مقداری چربی از نواحی مختلف بدن مانند پهلوها و ران برداشته می‌شود و به قسمت‌های مختلف صورت تزریق می شود.
با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا اگر بخواهیم در مورد نحوه تزریق چربی در تهران به صورت بیان کنیم. می‌توان اینگونه گفت که این چربی ها از طریق سوزن های مخصوص وارد منافذ پوستی می شود. مقدار چربی مورد نیاز پوست صورت تامین می‌شود. بنابراین این سوزن‌ها ممکن است چندین بار وارد منافذ پوست شود. در هر مرحله مقداری چربی به پوست تزریق شود. سلول‌های چربی پس از اینکه وارد پوست شدند، بلافاصله از طریق خون رسانی جذب بافت پوست می شوند.

آیا برای انجام عمل تزریق چربی به بیهوشی کامل نیاز دارد؟

برای اینکه همه چیز را درباره تزریق چربی به صورت بدانید باید درباره نحوه انجام آن نیز اطلاعات داشته باشید. همان طور که می‌دانید فرایند تزریق چربی به صورت به صورت سرپایی و تحت تاثیر بی حسی موضعی انجام می شود. نیازی به بیهوشی کامل ندارد. البته در برخی از موارد اگر توانایی عمل را نداشته باشید و با توجه به تشخیص پزشکی متخصص تحت بیهوشی کامل انجام می شود. بنابراین برای انجام این کار باید تمام آزمایشات لازم انجام شود. تا پزشک متخصص از شرایط کامل جسمی و توانایی شما برای عمل آگاهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

چه زمانی فرد نیاز به تزریق چربی به صورت پیدا می کند؟

همانطور که می دانید عمل تزریق چربی به صورت زمانی انجام می‌شود که میزان چین و چروک صورت کمی عمیق بوده و با سایر تکنیک ها و روش های پزشکی قابل درمان نباشد. از این رو در اینگونه مواقع پزشک متخصص تشخیص می‌دهد که نحوه عمل به چی صورت باشد

بنابراین به طور کلی کاربرد تزریق چربی به صورت شامل موارد زیر می باشد:

  1. تزریق چربی به صورت در جهت جوانسازی پوست
  2. برطرف کردن افتادگی و شل بودن پوست صورت افراد در سنین بالا
  3. محو کردن زخم ها و چاله های ناشی از جوش و آکنه
  4. پر کردن چین و چروک اطراف دهان و زیر بینی
  5. حجم دهی لب ها برجسته کردن گونه ها و چانه

تزریق چربی به پوست صورت

برای انجام عمل تزریق چربی به صورت در جاهای مختلف صورت از چه روش هایی استفاده می شود؟

امروزه روش‌های گوناگون و متفاوتی در جهت انجام عمل تزریق چربی به صورت وجود دارد. از این رو بهتر است و رویه انجام عمل تزریق چربی به صورت حتماً با پزشک متخصص خود مشورت کنید. تا بهترین گزینه را برای درمان شما انتخاب نماید. از طرفی دیگر می توان گفت امروزه انجام عمل تزریق چربی به روش بایوفت با توجه به دارا بودن ماندگاری تزریق چربی بالا و بدون کبودی و فرم طبیعی می باشد. به عنوان بهترین روش انتخابی برای افراد به شمار می‌آید. بیشتر افراد برای انجام عمل تزریق چربی در این روش را انتخاب می نمایند. زیرا این روش دارای ماندگاری بالایی در حدود سه سال می باشد.

عکس تزریق چربی صورت

هزینه ی انجام عمل تزریق چربی به صورت چگونه می باشد؟

همانطور که می دانید یکی از عوامل مهم و انتخابی در جهت انجام عمل تزریق چربی به دست و صورت میزان هزینه پرداختی توسط افراد می باشد. بنابراین با توجه به اینکه امروزه به دلیل نوسان در قیمت دارو و تجهیزات پزشکی نمی‌توان یک مبلغ دقیق را برای انجام عمل تزریق چربی به صورت بیان کرد. اما می‌توان گفت که انجام عمل تزریق چربی به صورت تحت تاثیر چه عواملی می باشد. بنابراین انجام این عمل بستگی به نوع جنس پوست شما و همچنین میزان تزریق و مدت عمل جراحی دارد. البته ممکن است که تزریق چربی به چندین بار تکرار نیاز داشته باشد و این امر می‌تواند هزینه های پرداختی توسط شما را افزایش دهد.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد انجام عمل تزریق چربی به صورت مهمترین سوالی که ممکن است برای افراد پیش آید این است که ماندگاری چربی در پوست چقدر می باشد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را برای شما بیان کنیم.

اگر بخواهیم در مورد میزان ماندگاری چربی در پوست صورت برای تان بیان کنیم می‌توان گفت که میزان ماندگاری چربی در پوست تحت تاثیر دو عامل مهم می‌باشد. نقش بسیار تعیین کننده ای را دارا می باشد. اولین عامل میزان مهارت پزشک در انجام عمل تزریق چربی می باشد. بدین صورت که اگر پزشک به خوبی مقدار مورد نیاز پوست را برای تزریق چربی بداند. و اینکه فرایند تزریق چربی از طریق سوزن را به درستی و با مهارت انجام دهد. از این‌رو میزان ماندگاری بسیار بالایی را دارا خواهد بود.

دومین عامل مهم در جهت ماندگاری تزریق چربی به صورت بدون عوارض تزریق چربی خود افراد هستند، بدین صورت که اگر افراد تمام توصیه‌های پزشکی را انجام دهند و همچنین تمام مراقبت های لازم را به خوبی انجام دهند از این رو ماندگاری چربی بسیار بالا خواهد بود، بنابراین شما می توانید با رعایت دو نکته و عوامل فوق میزان ماندگاری بالا و رضایت بخشی بسیار را داشته باشید.

آنچه در مورد تزریق چربی به صورت نمی دانید

نتیجه گیری کلی

با توجه به اینکه امروزه بروز چین و چروک در صورت به تصویر مشکلات پوستی باعث می‌شود که بر روحیه افراد تاثیر منفی بگذارد و آن را دچار افسردگی های شدید نماید از این رو شما می توانید با انجام عمل تزریق چربی به صورت چنین مشکلاتی را برطرف نمایید و از آنجایی که شما در این مقاله با تمام نکاتی که در مورد به تزریق چربی به صورت را نمی‌دانستید آشنا شدید می توانید این روش را به عنوان بهترین روش انتخابی برای خود انتخاب نمایید و هیچ‌گونه نگرانی و استرسی در این رابطه نداشته باشید.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

18 پاسخ

  1. مرسی که انقدر قشنگ و ساده فرق بین چربی وژل و … توضیح دادید
    من همیشه یه سری سوال تو ذهنم درمورد زاویه سازی فک ، لک های روی صورت و… بود که
    شما خیلی عالی توضیح دادید و‌با توجه به این من مشتاق شدم کل مطالب درمورد پوست و مو رو بخونم ، و صد در صد از مشاورین شما کمک خواهم گرفت . سپاسگزارم

    1. رووفیل ماندگاری خوبی دارد. هزینه با توجه به میزان تزریق تعیین می‌شود.

  2. من روی بینی و گونه هام لکه هست از همه روشی استفاده کرده ام نتیجه نگرفتم آیا این روش رو پیشنهاد می‌دهید؟

  3. سلام ایا تزریق چربی برای صورت انجام دهم ایا خطری برای باردار شدنم دارد ایا نه ؟ چه زمانی مناسب برای حامله شدن؟

  4. سلام وقت بخیر
    آیا برای کم کردن چربی سینه آقایان هم میشه استفاده کرد؟
    واینکه هزینه حدودیش چقدره؟

    1. بله در صورتی که کاندید باشید.
      هزینه ئس از مشاوره تعیین می‌شود.

  5. سلام دخترم هشت سالشه موهاش میریزه وقتی سرشو شانه میکنم بیشتر میریزن تاچه اندازه باشه نرماله ممنون میشم جوابمو بدین

    1. با سلام دوست عزیز با شماره زیر تماس بگیرید و از مشاورین مرکز کاشت ما کمک بگیرید.
      ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵

  6. من تازه هفته دوم بارداری هستم می تونم ترو اسکالپ انجام بدم؟

  7. سلام
    من صورت لک داره با مزوتراپی روی صورت میتونم لک ها رو برطرف کنم ؟

    1. بله مشکلی ندارد. با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی کنند.

  8. سلام اقای دکتر من از جراحی پرتز باسن میترسم بنابراین گزینه تزریق ژل را انتخاب میکنم ایا بنظر شما من ک الان لاغر هم سدم چربی هم برا این کار ندارم ژل گزینه خوبی هست ک قیمت را هم لطف کنید هیچ شماره ای از کلینیک خود نزاشتید ک بزنگیم لطفاشماره کلینیک را هم محبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله آنچه در مورد تزریق چربی به صورت نمی دانید

تلگرام دکتر لاغری

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر لاغری

اینستاگرام دکتر لاغری

کانال یوتیوب کلینیک دکتر لاغری زیر نظر ماه زر